Globalizacja nie zna litości ani granic. Wszyscy robią wszystko. Np. firma bądź co bądź odzieżowa Lacoste ma swoja linie perfum, zegarków i Bóg wie co jeszcze. Zresztą nie trzeba daleko szukać jeśli kluby piłkarskie swoim herbem i nazwą promują np. płyn pod prysznic :) Ale czasem z takiego przekraczania granic pierwotnej działalności wychodzą nawet fajne rzeczy. Jak na przykład ten model adidasów powstały we współpracy z firmą Stone Island. Co prawda wygląda zupełnie jak standardowa para butów może z jedyną różnicą w postaci loga SI ale dla osób, które chcąc mieć coś czego nie ma nikt inny to na pewno gratka. Krótka seria tylko 40 sztuk a cena no cóż, na pewno zawrotna.
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Siemano. Odezwij sie na maila : bwrobel@musc.pl jesli masz jakies ciekawe rzeczy na sprzedaz to mozemy pohandlowac.
OdpowiedzUsuń